Totaal aantal pageviews

Wij zoeken, kraakvers, nog nooit gebruikt, spiksplinternieuw speelgoed. Dit om Sinterklaasfeesten te geven. De werkingen die wij uitkiezen situeren zich in de armste wijken van Antwerpen. Vluchtelingen, allochtonen, autochtonen, vierde wereld, je vindt er zo wat alles met één gemeenschappelijke noemer: armoede troef. We willen de weg naar een buurthuis, weg ook naar een opvang, duidelijker in de kijker zetten en de drempel verlagen. Emmanuella en Miek

maandag 22 november 2010

WILLEM ELSSCHOT?



De ronde kaasdoosjes worden het struikelblok van dit jaar.
We zijn nog altijd op zoek naar 27 stuks!
Kan er dan niemand ons helpen? Hopelijk brengt Sint Augustinus raad, neen u leest het wel goed, Sint Antonius zijn wij al lang voorbij.
“En ik lust geen smeerkaas” jammert Jessica, mijn favoriet beleg is het nu ook niet direct. Eerlijk gezegd zie ik ons ook niet 8 dagen voor D-day 27 doosjes kaas leegmaken. Trouwens hoeveel driehoekjes zijn dat?
Mijn opa ENGS is nu hier en daar gaan informeren. Deze avond weten we meer. Cross your fingers, iets anders weet ik ook niet meer.
Emmanuella

Geen opmerkingen: