Totaal aantal pageviews

Wij zoeken, kraakvers, nog nooit gebruikt, spiksplinternieuw speelgoed. Dit om Sinterklaasfeesten te geven. De werkingen die wij uitkiezen situeren zich in de armste wijken van Antwerpen. Vluchtelingen, allochtonen, autochtonen, vierde wereld, je vindt er zo wat alles met één gemeenschappelijke noemer: armoede troef. We willen de weg naar een buurthuis, weg ook naar een opvang, duidelijker in de kijker zetten en de drempel verlagen. Emmanuella en Miek

woensdag 17 november 2010

OEI!





Het gevolg van wat ondoordacht mailverkeer en lintmails maken, waar ondergetekende misschien toch wel het grootste “mea culpae” voor moet slagen is dit:

“HALT: wie volgt nog?? knutselactiviteiten sint “, een mail van Marleen, die drie dagen uit circulatie is geweest, zij eindigt met de woorden: “ik weet niet in hoever de anderen er nog uit geraken”. En dan nog al die pdf-bestanden erbij.

Ik ben alles eens gaan nalezen en ik heb een korte samenvatting gemaakt: 1 lijntje. Het leek mij daarna toch ook overzichtelijker. Miek is 10 dagen weggeweest (ik noem haar niet voor niks Madame valies, nietwaar?) Ik moet haar reactie nog horen want het verschil tussen 10 en 3, is 7, weten jullie wel…
Morgenavond hebben we een vergadering voorzien, zo één van vlees en bloed. We zullen één en ander moeten bijschaven.
Emmanuella

Geen opmerkingen: