Totaal aantal pageviews

Wij zoeken, kraakvers, nog nooit gebruikt, spiksplinternieuw speelgoed. Dit om Sinterklaasfeesten te geven. De werkingen die wij uitkiezen situeren zich in de armste wijken van Antwerpen. Vluchtelingen, allochtonen, autochtonen, vierde wereld, je vindt er zo wat alles met één gemeenschappelijke noemer: armoede troef. We willen de weg naar een buurthuis, weg ook naar een opvang, duidelijker in de kijker zetten en de drempel verlagen. Emmanuella en Miek

zondag 21 november 2010

EEN ZOEKTOCHT




Ondertussen zocht ik mij suf.

Eens zag ik ze, dacht ik toch, in de verte op een VLOT..?

Het ziet er niet naar uit dat ze hier op tijd zullen geraken vermits ze moeten roeien met de riemen die ze hebben…Hopelijk zijn ze er volgend jaar weer bij.
Ons KIEMMA was in alle staten! Tranen met teuten. Maar ik kan niet zwemmen en ons Miek is ook geen held in het water.

Toen de Sint en zwarte Piet al dat kinderverdriet van ons KIEMMA zagen besloten ze al gauw om naar een oplossing te zoeken. En nu hebben die twee ons KIEMMA beloofd om een pakket achter te laten voor de kinderen van Het DAK. Want vroeg of laat gaan die hier toch terug aanspoelen.
De belofte van de Kindervriend en zijn knecht “dat alle kindjes een pak krijgen” toverde, door haar tranen heen, zowaar een “profijtige” glimlach op het snoetje van ons KIEMMA

Emmanuella

Geen opmerkingen: