Totaal aantal pageviews

Wij zoeken, kraakvers, nog nooit gebruikt, spiksplinternieuw speelgoed. Dit om Sinterklaasfeesten te geven. De werkingen die wij uitkiezen situeren zich in de armste wijken van Antwerpen. Vluchtelingen, allochtonen, autochtonen, vierde wereld, je vindt er zo wat alles met één gemeenschappelijke noemer: armoede troef. We willen de weg naar een buurthuis, weg ook naar een opvang, duidelijker in de kijker zetten en de drempel verlagen. Emmanuella en Miek

donderdag 27 november 2008

EVEN TUSSENDOOR

“Ik weet niet wat er is maar er is duidelijk iets met Maria aan de hand. Mijn man heeft geleerd dat maar ernstig te nemen wanneer ik zoiets zeg. Het is al een tijdje bezig. Er klopt duidelijk iets niet in haar houding , haar aandacht en haar manier van spreken en reageren. Tegen beter weten in vraagt mijn man zich luidop af of ik misschien toch geen spoken zie. Ik weet wel beter.
Op 14 november komt de mail: “ik heb een beetje minder goed nieuws “ Inwendige zona. Rusten en rustig aan luid het advies!
En nu mag mijn vriendin hier eens komen uitleggen wat de dokter bedoelt met rustig aan!
Emmanuella

Geen opmerkingen: