Totaal aantal pageviews

Wij zoeken, kraakvers, nog nooit gebruikt, spiksplinternieuw speelgoed. Dit om Sinterklaasfeesten te geven. De werkingen die wij uitkiezen situeren zich in de armste wijken van Antwerpen. Vluchtelingen, allochtonen, autochtonen, vierde wereld, je vindt er zo wat alles met één gemeenschappelijke noemer: armoede troef. We willen de weg naar een buurthuis, weg ook naar een opvang, duidelijker in de kijker zetten en de drempel verlagen. Emmanuella en Miek

zaterdag 21 november 2009

TERUG IN DE TIJD

Toen Miek mij op 5 oktober liet weten dat de eerste storting eindelijk binnengekomen was, slaakte ik een zucht van opluchting: “oké, we zijn terug in de running” had ik gereageerd. Zij had het net zo gedacht.
jullie kunnen daar misschien om glimlachen. Maar ieder jaar opnieuw is het bang afwachten of mensen zullen reageren op onze” bede”.
Eens nummer één binnen mag je er zo goed als zeker van zijn dat er andere volgen. Hoewel, een zekerheid is dat nooit.
Wij zijn ons er heel goed van bewust dat alles afhangt van jullie goodwill.
2 dagen later zat er bij mij thuis een overschrijving in de bus, van onze overbuurman, Meneer Van Horebeek.Hij is 95 jaar maar hij las onze brief aandachtig en vond hem belangrijk genoeg om erop in te gaan. Fantastisch toch!
Toen wist ik dat er voor ONZE SINT weer een geweldig jaar voor de deur stond!
Emmanuella

Geen opmerkingen: