Totaal aantal pageviews

Wij zoeken, kraakvers, nog nooit gebruikt, spiksplinternieuw speelgoed. Dit om Sinterklaasfeesten te geven. De werkingen die wij uitkiezen situeren zich in de armste wijken van Antwerpen. Vluchtelingen, allochtonen, autochtonen, vierde wereld, je vindt er zo wat alles met één gemeenschappelijke noemer: armoede troef. We willen de weg naar een buurthuis, weg ook naar een opvang, duidelijker in de kijker zetten en de drempel verlagen. Emmanuella en Miek

vrijdag 27 november 2009

ONTWAAKT…..

En plots schiet iedereen wakker. Moest er niet meer vergadert worden? Inderdaad, maar Miek kreeg maar geen reacties op haar mails en telefoontjes. We konden enkel het beste hopen
Ondertussen liepen onze contacten met Alcatel-Lucent, via Kathleen, wel van een leien dakje. Plots beschikten we over een laadkade. Personeel! Ja, dit lees je goed! Mensen die het speelgoed naar het lokaal brengen waar wij dan ongestoord kunnen werken. Een lokaal dat 2 volle dagen voor ons wordt vrijgehouden en dat naast de feestzaal ligt.
Een groep van 12 vrijwilligers, personeel van het bedrijf staat klaar om mee te helpen.
We kunnen met een gerust hart onze auto’s parkeren in de ondergrondse garage.
Met de lift komen we zo op het verdiep waar we moeten zijn.
Een volledige cafetaria met aanhorigheden staat ter onze beschikking.
Je kunt het zo gek niet bedenken of er wordt gewoon naar een oplossing gezocht.
En last but not least voor Miek en mij, wij zullen dit jaar GEEN koude lijden!
Luxe, zwijg me ervan, maar geloof me, wanneer ik zeg dat het niets te maken heeft met goud en edelstenen.
Miek en ik weten er alles van!
Emmanuella

Geen opmerkingen: