Totaal aantal pageviews

Wij zoeken, kraakvers, nog nooit gebruikt, spiksplinternieuw speelgoed. Dit om Sinterklaasfeesten te geven. De werkingen die wij uitkiezen situeren zich in de armste wijken van Antwerpen. Vluchtelingen, allochtonen, autochtonen, vierde wereld, je vindt er zo wat alles met één gemeenschappelijke noemer: armoede troef. We willen de weg naar een buurthuis, weg ook naar een opvang, duidelijker in de kijker zetten en de drempel verlagen. Emmanuella en Miek

vrijdag 4 december 2009

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL BELA NGRIJK

Mijn oprechte verontschuldigingen aan de vrijwilligers van Alcatel-Lucent die ’s morgens de zaal mee hebben versierd. Onze huisfotograaf liep daar ook rond, dat wist ik zeker, want mijn man en ik hadden hem zelf meegebracht. Ik was enkel uit het oog verloren dat hij mee de boel hielp optutten en ik vergat hem te vragen om van de versiersessie ook foto’s te maken. Hetzelfde gebeurde met de mensen van de opkuisploeg.
Het is gebeurd, ik vind dit heel erg, maar er helpt geen lieve moederen aan. Ik kan enkel hopen dat mijn verontschuldigingen aanvaard worden.
Met vriendelijke groeten
Emmanuella Van Paemel

Geen opmerkingen: