Totaal aantal pageviews

Wij zoeken, kraakvers, nog nooit gebruikt, spiksplinternieuw speelgoed. Dit om Sinterklaasfeesten te geven. De werkingen die wij uitkiezen situeren zich in de armste wijken van Antwerpen. Vluchtelingen, allochtonen, autochtonen, vierde wereld, je vindt er zo wat alles met één gemeenschappelijke noemer: armoede troef. We willen de weg naar een buurthuis, weg ook naar een opvang, duidelijker in de kijker zetten en de drempel verlagen. Emmanuella en Miek

donderdag 3 december 2009

2009

We hebben zoals ieder jaar, veel foto’s. Dat is het werk van onze huisfotograaf: Gunther.
Ieder jaar maak ik daar een selectie van, zoals ik dat ook dit jaar van plan was.
Maar bij nader inzien en per hoge uitzondering heb ik besloten ze allemaal te publiceren. Ik zal daar dus even zoet mee zijn…
Ik ga daar geen gewoonte van maken maar is het nu een lustrumjaar of niet?
Dat mag echt wel eens in “the picture” gezet worden; een lustrumjaar is niet niks, zeker niet in deze branche.
Misschien komt er geen meer. Ik heb ook geen glazen bol, weten jullie wel.
Er spelen zoveel factoren mee.
Emmanuella

Geen opmerkingen: