Totaal aantal pageviews

Wij zoeken, kraakvers, nog nooit gebruikt, spiksplinternieuw speelgoed. Dit om Sinterklaasfeesten te geven. De werkingen die wij uitkiezen situeren zich in de armste wijken van Antwerpen. Vluchtelingen, allochtonen, autochtonen, vierde wereld, je vindt er zo wat alles met één gemeenschappelijke noemer: armoede troef. We willen de weg naar een buurthuis, weg ook naar een opvang, duidelijker in de kijker zetten en de drempel verlagen. Emmanuella en Miek

woensdag 10 december 2008

ENKELE REACTIES

Proficiat een uitstekende keuze voor het speelgoed. Alle kinderen van de DAK zullen heel blij zijn.

Ik heb nog een grote rode boek gevonden voor de Sint.

Ik breng het dinsdag een de plastiek zaken voor de snoepen.

We zullen ook alles om te knutselen meebrengen . De pannenkoeken zullen klaar zijn voor woensdag. Marco ga een nieuwe recept proberen Chocolade pannenkoeken.
Hij heeft de 2 pannen al gekocht en heeft nog genoeg geld voor de pannenkoeken.

Tot woensdag, vriendelijke groeten
Dominique


Beste Emmanuella, Dominique en Miek,

Duizendmaal dank voor wat jullie gepresteerd hebben vorige woensdag!
En echt alle kinderen waren blij met wat ze gekregen hebben, dat telt toch wel!
Ik wil nog eens gaan kijken in het café maar vrees dat er niets meer staat (gisteren Helger in 't café gezien, die zou wel iets gezegd hebben).
groetjes
marleen willeKroonstraat, 2140 Borgerhout

gnoe roe gnoeroe@gmail.com
De ogen van sommige kinderen vielen uit hun kassen! Hebben jullie daarvan kunnen genieten?



gnoe roe gnoeroe@gmail.com
Niet wakker worden, ik fluister alleen dat ik wel degelijk het blog bekijk. Ontroerend hoor. Leuke foto's! Bedankt Tony voor het trekken en uitlenen van je toestel. Ik weet intussen welke landbouwtuigen Eusebio allemaal gekregen heeft. heb daar wel een avondje mee bezig geweest. Denku Sint!
Het algehele kievitsnest dankt jullie van harte en ook het DAK, wordt nog vervolgd op de evaluatie.

----- Original Message -----
From: Gilbert Panis
To: 'Emmanuella Van Paemel'
Sent: Tuesday, December 09, 2008 11:13 AM
Subject: RE: AU GRAND SAINT NICOLAS

Beste Emmanuella en alle medewerkers van het Sinterklaasfeest,
Hartelijk gefeliciteerd met jullie feest en zoals ik op de foto’s kan zien was het een echt succes.
Ik besef dat er heel veel energie en tijd in kruipt om zulk een mooi evenement te organiseren en jullie mogen zeker fier zijn op het resultaat.
Hoewel ik jullie initiatief slechts zijdelings volg wilde ik toch even mijn reactie kwijt.
Ik wens jullie nog heel veel moed en succes.

Met vriendelijke groet,

Gilbert
x

Geen opmerkingen: