Totaal aantal pageviews

Wij zoeken, kraakvers, nog nooit gebruikt, spiksplinternieuw speelgoed. Dit om Sinterklaasfeesten te geven. De werkingen die wij uitkiezen situeren zich in de armste wijken van Antwerpen. Vluchtelingen, allochtonen, autochtonen, vierde wereld, je vindt er zo wat alles met één gemeenschappelijke noemer: armoede troef. We willen de weg naar een buurthuis, weg ook naar een opvang, duidelijker in de kijker zetten en de drempel verlagen. Emmanuella en Miek

vrijdag 9 oktober 2009

DE GESCHIEDENIS....

vr 09/10/2009 - 09:36 De Vlaamse televisiefiguur Felice is overleden aan een hartinfarct. Dat meldt zijn manager. Hij was pas 55 jaar geworden.

Vorig jaar zat ik ook achter mijn pc aan het blog te werken, toen het bericht van Wannes, binnenrolde.
Ik vind het niet meer dan normaal dat ik ook nu eventjes gas terug neem om de getroffen familie en vrienden van Dré Steemans, mijn oprechte deelneming te betuigen.
Emmanuella

Geen opmerkingen: