Totaal aantal pageviews

Wij zoeken, kraakvers, nog nooit gebruikt, spiksplinternieuw speelgoed. Dit om Sinterklaasfeesten te geven. De werkingen die wij uitkiezen situeren zich in de armste wijken van Antwerpen. Vluchtelingen, allochtonen, autochtonen, vierde wereld, je vindt er zo wat alles met één gemeenschappelijke noemer: armoede troef. We willen de weg naar een buurthuis, weg ook naar een opvang, duidelijker in de kijker zetten en de drempel verlagen. Emmanuella en Miek

maandag 11 februari 2008

OVER ONS

Rechts in dit blog zien jullie staan:"over mij", dat is een instelling van Blogspot en ik heb voorlopig nog niet kunnen uitzoeken hoe ik dit kan aanpassen. Maar laat mij duidelijk zijn, KIEMMA, gaat over ons, en daarmee bedoel ik Miek en mezelf en de kinderen waar we voor opkomen.
EMMANUELLA

4 opmerkingen:

Anoniem zei

goed zo "lievekes" ga er maar tegenaan. Wel een beetje vroeg, niet?
Tony

Anoniem zei

Ik probeer opnieuw

Anoniem zei

ik laat een reactie achter op de wijze zoals ik ze aan jullie heb verteld. Let maar niet meer op mijn taal, ik ben echt wel moe..

Anoniem zei

Blijven klappen tegen mekaar,moe of niet moe