Totaal aantal pageviews

Wij zoeken, kraakvers, nog nooit gebruikt, spiksplinternieuw speelgoed. Dit om Sinterklaasfeesten te geven. De werkingen die wij uitkiezen situeren zich in de armste wijken van Antwerpen. Vluchtelingen, allochtonen, autochtonen, vierde wereld, je vindt er zo wat alles met één gemeenschappelijke noemer: armoede troef. We willen de weg naar een buurthuis, weg ook naar een opvang, duidelijker in de kijker zetten en de drempel verlagen. Emmanuella en Miek

maandag 11 februari 2008

HORS CATEGORIE

Wij komen nog uit de tijd van de griffel en de lei, het valt niet direct op, maar ’t is wel een feit. We proberen wel mee te gaan met onze tijd, iets waar we wonderwel tamelijk goed in slagen, al zeg ik het zelf, maar het loopt wel niet altijd van een leien dakje…Daarom dat we ook zo trots zijn dat we eindelijk terug een blog hebben kunnen opstarten. Ik kan jullie verzekeren dat wij, juist net geen, maar ’t is wel nipt, computeranalfabeten zijn.
Thanks to the lord for “skype” up in the sky… anders konden we nu gaan bedelen om onze telefoonschulden af t e betalen. Mijn dochter, Talitha, die in Frankrijk woont, weet wat ik bedoel. Dus beste lezers plaats nu dit adres onmiddellijk in jullie favorieten :

http://kiemma-sint.blogspot.com

Hierop kun je ons altijd bereiken, hierop kun je altijd reageren, hierop kom je alles te weten over het reilen en zeilen van KIEMMA.
Wij hopen dat onze problemen nu opgelost zijn, maar dat zullen we net zoals jullie moeten afwachten.

Ik tracht in elk geval om onze twee vorige blogs op deze site te krijgen, maar daar moet ik nog even op studeren, (lees: Talitha heeft nu verlof en zij heeft nu tijd om te proberen dit probleem voor ons op te lossen.) dus afwachten maar hoe wij hier gaan evolueren. We zijn er wat vroeger dan anders bij, dit jaar, maar dat heeft ook zo zijn redenen.
Emmanuella

6 opmerkingen:

Anoniem zei

dit is een testje.
Tony

Anoniem zei

een tweede test, en mag ik dan verder mijn zaken afhandelen liefje?
Tony

Anoniem zei

Geen discuties op het blog,daar is de post voor

Anoniem zei

Wij zouden het fijn vinden moest iedereen, om een reactie te plaatsen, over Naam/URL gaan. URL hoef je niet in te vullen, schrijf gewoon je naam in de daartoe voorziene plaats. Zo weet iedereen wie met wie aan het praten is.
Grpetjes
Emmanuella

Anoniem zei

Zeg Emmanuella,die eerste reacties waren van mij hoor,om het eens te proberen.Ik deed dat anoniem om jullie in het ootje te nemen,wat blijkbaar wel een beetje gelukt is.

Anoniem zei

Jullie deden dat toch ook anoniem hé